این کد ها هر کدام یک کار مشخص در سیستم تلفنی می کنند و به صورت پیش فرض بر روی سیستم تلفنی ایزابل Issabel فعال هستند.
کد های میانبر در سیستم های تلفنی مبتنی بر استریسک ( شامل FreePBX ، Elastix ، Issabel و موارد مشابه )
Blacklist a number *30
قرار دادن شماره در لیست سیاه زمانی که می خواهیم برای یک شماره، در برقراری تماس با داخلی خود، محدودیت ایجاد نماییم
Blacklist the last caller *32
قرار دادن آخرین تماس گیرنده در لیست سیاه زمانی که می خواهیم آخرین تماسی که داشته این را به لیست سیاه اضافه نماییم
Remove a number from the blacklist *31
خروج یک شماره از لیست سیاه برای پاک کردن یک شماره تماس از لیست سیاه از این کد استفاده می کنیم
Boss secretary Off *154
غیر فعال سازی رییس منشی *154
Boss secretary On *153
فعال سازی رییس منشی *153
Boss secretary Toggle *152 تغییر وضعیت رییس منشی *152
Call Forward All Activate *72 فعال سازی انتقال تمامی تماس ها *72 شماره مقصد را وارد نمایید + #
Call Forward All Deactivate *73
غیر فعال سازی انتقال تمامی تماس ها *73
Call Forward All Prompting Deactivate *74
تغییر وضعیت فوروارد تمامی تماس ها زمانی که می خواهیم کلیه فوروارد ها از حالت فعلی تغییر یابند
Call Forward Busy Activate *90
انتقال تماس در صورت اشغال بودن *90
شماره داخلی خود را وارد نمایید + # شماره داخلی مقصد که می خواهید تمامی تماس ها به آن انتقال پیدا کند + #
Call Forward Busy Deactivate *91 غیر فعال سازی انتقال تماس در صورت اشغال بودن *91
Call Forward Busy Prompting Deactivate *92
تغییر وضعیت فوروارد های اشغالی زمانی که می خواهیم فوروارد های اشغالی از حالت فعلی تغییر یابند
Call Forward No Answer/Unavailable Activate *52
انتقال تماس در صورت عدم پاسخگویی و یا غیر فعال بودن *52
شماره داخلی خود را وارد نمایید + # شماره داخلی مقصد که می خواهید تمامی تماس ها به آن انتقال پیدا کند + #
Call Forward No Answer/Unavailable Deactivate *53 غیر فعال کردن انتقال تماس در صورت عدم پاسخگویی و یا غیر فعال بودن *53
Call Forward Toggle *740
تغییر وضعیت فوروارد ها در حالت عدم پاسخگویی
زمانی که می خواهیم فوروارد ها در حالت عدم پاسخگویی از حالت فعلی تغییر یابند
Call Waiting - Activate *70
فعال کردن پشت خطی
Call Waiting - Deactivate *71
غیر فعال کردن پشت خطی
Conference Status *87 وضعیت کنفرانس
Asterisk General Call Pickup *8
پاسخگویی تماس داخلی دیگر در زمانی که میخواهیم پاسخگوی تماس داخلی دیگری باشیم که در حال زنگ خوردن است
Chan Spy 555
شنود داخلی شنود یا گوش دادن به مکالمه یک داخلی دیگر (توصیه می شود در حالت کلی این گزینه غیر فعال باشد)
Directed Call Pickup **
پاسخگویی به تماس داخلی دیگر داخلی مورد نظر
In-Call Asterisk Attended Transfer *2 انتقال تماس (ترانسفر) با هماهنگی مقصد *2 شماره داخلی مقصد (هماهنگی با مقصد)ث
In-Call Asterisk Blind Transfer ##
انتقال تماس به صورت مستقیم (بدون هماهنگی با مقصد) ## شماره داخلی مقصد
In-Call Asterisk Disconnect Code **
قطع کد در زمان مکالمه غیرفعال کردن کد در زمان مکالمه
In-Call Asterisk Toggle Call Recording *1
تغییر وضعیت ضبط مکالمه تماس تغییر وضعیت ضبط مکالمه داخلی در حین مکالمه
Simulate Incoming Call 7777
شبیه سازی تماس ورودی زمانی که میخواهیم تماس ورودی به سیستم را شبیه سازی نماییم
User Logoff *12
خروج کاربر از صف تماس
User Logon *11
ورود کاربر به صف تماس
DND Activate *78
فعال سازی حالت مزاحم نشوید
DND Deactivate *79
غیر فعال نمودن حالت مزاحم نشوید
DND Toggle *76
تغییر وضعیت حالت مزاحم نشوید زمانی که میخواهیم حالت مزاحم نشوید را تغییر وضعیت دهیم
Dial System FAX 666
تماس با فکس
Find me Follow Toggle *21
دنبال نمودن تماس زمانی که می خواهیم در صورتی که برای تعدادی زنگ پاسخگوی داخلی خود نبودیم تماس به داخلی جدیدی انتقال یابد
Info Services
Call Trace *69
ردیابی تماس تست نمودن صحت برقراری تماس
Echo Test *43
انجام تست اکو
Speak Your Exten Number *65
اعلام شماره داخلی شما
Speaking Clock *60
اعلام ساعت
Intercom prefix *80
وصل شدن به پیجینگ پخش پیام با شماره گیری شماره پیجینگ
User Intercom Allow *54
فعال کردن پیجینگ برای داخلی اجازه پخش پیج روی این داخلی
User Intercom Disallow *55
غیر فعال کردن پیجینگ برای داخلی مسدود نمودن پخش پیج روی این داخلی
Phonebook dial-by-name directory 411
شماره گیری دفترچه تلفن بر اساس نام افراد
شماره گیری داخلی با استفاده از دفترچه تماس ساخته شده در free pbx
Queue Toggle *45
برای ورود به صف ( به صورت شناور )
Queue Pause Toggle *46
برای خروج از صف
Check Recording *99
چک نمودن صدای ضبط شده
زمانی که می خواهیم صدای ضبط شده روی سیستم تلفنی را گوش دهیم
Save Recording *77
ذخیره صدای ضبط شده
زمانی که می خواهیم صدای ضبط شده روی سیستم تلفنی را ذخیره نماییم
Set user speed dial *75
تنظیم کاربران شماره گیری سریع
اضافه نمودن یک داخلی به لیست شماره گیری سریع
Speed dial prefix *0
پیشوند شماره گیری سریع
در صورتیکه شماره 1 برای شماره گیری سریع با داخلی 101 در نظر گرفتیم با شماره گیری *0 عدد 1 را شماره گیری می نماییم
Dial Voicemail *98
شماره گیری صندق صوتی
My Voicemail *97
صندق صوتی من
ویپ ایران | VOIPIRAN